Sunday 6 March 2011

My Brother



dah lama aku x bkak blog aku ne disebabkan otak ne x dapat nk menjana idea utk menulis...hehehe...tp sekarang ne aku ada la ckit2 nk tulis tentang adik aku ne, kalo xda adik aku ne sunyi la ckit umah aku ne hah, dia la sllu buat bising n pada masa yg sama jugak dia lah yg sllu buat mak aku ne pening pala ngn karenah dia ne..hehehe....

 adik aku ne baru darjah 3, tp dah mcm darjah 4 je aku tgk maklom la badan besar mcm abg dia jugak la kn, tp abg dia boleh tahan la ciut( puji diri sendiri Plak)..hehehe.... aku ske tgk dia mkn berselera sungguh mcm abg dia juga..hahaha... dia x pena nk menolak kalo ajak mkn, smua dia bental jek, kadang2 2 mak ngn abah sampai wt catuan mkn la kat adk aku ne, bila da kne wat catuan mknan ape lagi menangis la dia, cian plak aku tgk..hehehe
   
masa aku tgk bercuti semester aku la yg sllu p amek dia kt sekolah, kalo blik dri sekolah je msti ad je kedai mn2 dia nk singgah, katanye nk bli coklat, biasa la bdk2 kn, aku pown follow je la, bg la duit kt dia seringgit bli ape je yg dia nk..hehehe....kalo ptg2 nk p mengaji pown nk p kdai pas blik 2, ari2 kdai 2 untung bpe ringgit tah la, adk aku asyik nk p kdai je..hehehe...

kalo aku blik je umah msti dia ajak aku kua p jln2, tp kua jln2 x smpai setengah jam dah nk blik umah, kata nye dia dah x larat nk jln2 ag, maklom la muatan berat..hahaha....aku kalo kua msti bw dia p mkn2, kalo mkn 2 dia nk tempat2 yg sedap2 je..contohnye KFC, PIZZA HUT, MCD n ad ag la 2 3 tmpat...tapi ape2 pown aku x kesa, yg penting dia ske..hehehe...dok cter pasal adk aku ne, tringat lak kt dia, ase nk blik umah je ne..hehehe

No comments:

Post a Comment