Thursday 17 February 2011

KeSeDiHaN

hari ini aku mengalami 1 kesedihan dimana laptop aku telah jatuh sakit dan aku x dapat merawatnya sendiri, terpaksa aku mengantar ke speciallist yang bertempat di mall, terpaksa la aku mengeluarkan kos rawatan untuk membaki laptop aku ne, dah la duit nak makan pown kene catu, laptop lak buat problem, lepas ne kne puasa la aku sebab nk kene tanggung kos rawatan laptop ne hah, nape la laptop aku ne x nk nyalakan skrin, da puas aku mencuba berkali untuk buat bag laptop aku ne pulih seperti sedia kala tapi tak mau jugak, merajuk ke laptop aku ne sebeb aku guna dia online 24jam jek, wahai laptopku sayang x kesian kah engkau pada tuan ko ne hah, da la jatuh ciap ditimpa tangga lagi ne hah..............

2 comments:

  1. eh..eh...
    kite pnyer kes sama la....
    adOi...dh baiki lom....sy tnya hr 2 rm 450...
    abg miji pnyer mcm ne??

    ReplyDelete
  2. bagi lamakan burger lemak,,ti mesti ok..heheheh

    ReplyDelete